網頁

2011年11月9日

|

Galaxy Tab 第二十四試, 再次 ROOT 成功

Views:
自從 SGT 更新到 ZHJP7 V2.3.3 之後,
常用的 root 工具, 全面失效.

一直到今天, 新工具出來了, 名為 "zergRush",
它可以安全地 root / unroot.
更好的是可以把它掛入 SuperOneClick (SOC)內,
方使操作便用.

參考...
http://shortfuse.org/?p=122
下載 SuperOneClick
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=803682
下載 zergRush
http://github.com/downloads/revolutionary/zergRush/zergRush.zip

把 zergRush 下載並解壓,
放到 SOC 的 "Exploits" 文件夾.

打開 SOC, 再由 "auto" 改選 "zergRush"


緊記 SGT 先在 "USB除錯" 打勾,
用 "充電/數據" 線, 把 SGT 接上 PC
(假定已經事先安裝好了 SGT 的驅動程式)


我的展示情況...
執行到 Step4 便停了下來,
一段時間後, SOC 顯示資料全清,
再過一段時間, 打出更多資料, 並且 root 成功.
當然緊記重啟 SGT. (Don't forget reboot!)


有了 root, 我便可以...
ADFree 擋住廣告吃掉數據
AutoKiller Memory 調整 RAM 的使用
Tegrak Overclock 試試 1.2G 有多爽


&
Unroot 連接及設定方式相同, 再按下 UnRoot 按鈕即可.

5 則留言:

  1. ching,多謝root教學,已成功,但最後一樣想爽一爽就考起,整極都唔得,點樣設定tegrak over clock至可以超到1.2G ?? 已爬過文,跟住其他人o既設定,都係唔得,攪左成日都係得個吉,可否做個簡單over clock教學

    以下呢篇文章 http://www.qkshare.org/thread479277.html 已跟足做,但部gt仍然只顯示1G ,去唔到1.2G, 非常煩惱耶, 煩請指教
    [版主回覆11/21/2011 20:39:35]先恭喜你root成功.
    tegrak O/C 並沒有什麼特別設定, 我不知道你用的是那個版本, 我是有買它的 ultimate版 0.8.4.5 , 當然開始時是用它的 free版.
    先試用 free版測試它的相容性.
    首次啟用後, 先查看 superuser 是不是有它的"Allow".
    打開 tegrak O/C 點下 "Load overclock module" , 這時應有一下小震動, 表現已經載入成功,
    再點下"CPU max frequency"設定最高時脈, 先試高少少~1.1GHz , 成功後再一點點加上去,
    最後查看 "Scaling" 我建議是用 "ondemand",
    祝成功.

    回覆刪除
  2. 多謝回覆,尋日係用上一個版本兼係黑市場摷番嚟o既破解版,啱啱用左真market o既free版,可以turn到去1.152,可以正常運作,但1.2會reboot,已經好好,多謝晒,原來係apps ver問題,感激指教,終於可以安睡了.thx so much
    [版主回覆11/22/2011 10:23:47]你可以試試把 1.2GHz 的使用電微微調高, 看看對 CPU 的控制可有幫助. 我自己推到 1.3GHz @ 1.35V 運作正常 :)

    回覆刪除
  3. 唔得,未去到推高電壓個page已經auto reboot,可能已經被三叔轉左另一粒cpu或鎖頻掛,我個部gt係好後期至買,今年暑期至買。超到1152都好過無,都有幫助,唔該晒ching
    [蒼龍回覆11/23/2011 22:00:19]咁又係,對於今次root機成功已經好好,系統比起未root之前已有改善,唔好諗咁多。夠用就算。
    [蒼龍回覆11/23/2011 22:00:17]咁又係,對於今次root機成功已經好好,系統比起未root之前已有改善,唔好諗咁多。夠用就算。
    [版主回覆11/23/2011 20:30:35]我連 OneClickLagFix 都唔搞, 何況更複雜的 voodoo, 唔會搞喇, 現時系統用得好好.
    [蒼龍回覆11/23/2011 20:12:53]另外,想請教今次update後,可否用到voodoo lagfix改format去ext4? 因為部機寫入檔案速度愈嚟愈慢,最近只得2mb/s,抄套戲入去等到瞓著左,如可以的話,應該點做?? 可否請ching做個教學惠澤社群,哈哈
    [蒼龍回覆11/23/2011 20:07:22]我重係試用緊free版,原來無得微調較電壓,咁我考慮買佢full version先得,多謝指教
    [版主回覆11/23/2011 09:23:14]可以這樣做, 先加電壓, 後加 Hz.

    回覆刪除
  4. 我成功root機,但oclf己經用不到了。
    [版主回覆11/24/2011 19:14:11]先恭喜你, SGT 算是不搞 OCLF 也會執行得好好的. 以單核 512MB 的機器, 算是尚當不錯.

    回覆刪除
  5. 真係已經無得挑剔

    回覆刪除

★ 謝謝留言,留下的一句話,已經是很好的推動力 !
★ 勾選右下角的「通知我 」可以由電郵收到留言回覆!
★ 留言與文章無關的主題時,請到頂列「留言版 GuestBook」暢所欲言。
★ 若發佈留言後,留言不見了。可能被系統錯誤判斷為垃圾留言,請不用擔心,我會盡快將留言恢復。
◎ 本留言區已經支援 Unicode Emoji,對應 Win10 的浮動鍵盤。歡迎貼上,增加效果。
◎ 支援 YouTube 超連結對應,支援 jpg , jpeg , gif , png 這4種圖片顯示格式。
◎ 文章介紹 2016 表情符號 V2 更新版 ( Unicode Emoji 格式 ) 顯示策劃