網頁

2009年6月7日

|

新手機, 真是 Magic

Views:


我用過 PalmOS, 但是極度唔爭氣, 只好等它的 WebOS, 不過還要等...

WM 機我用過, 唔想用, 因為唔好用.

UIQ 用過 P1i, 唔錯, 但o係慢, 同樣的冇前境.

還好正在等 PalmPre 之間, 出了一部不錯的 Android  phone - Magic
用落好好用, 快 ! 可以加好多軟件, 自己常用的兩種程式...
電子書閱讀 ~ 推薦選用 Panda Reader (熊貓看書)
電子字詞典 ~ 推薦選用 WordMate下載, 裝上以後, 好用. 兩個都是國內高人開發的.

但機身比較滑, 還好市場上有極好的機身保護貼, 網上有介紹...
"i.mask 的 HTC Magic手機保護膜產品所選用之物料,每平方吋抗張拉力可以高達40磅,而其延伸能力可超出500%,可抵受溫度高達攝氏135度,但厚度卻只有0.15mm。"照片看不出來, 這個正是它的好處.


5 則留言:

  1. i wanna ask, can i hide the clock or change another mode?
    [版主回覆06/09/2009 07:12:00]Yes, hold the clock on desktop, and drag it to the bottom of litter.
    Trial to download a new widget call "Retro Clock Widget.

    回覆刪除
  2. 貴唔貴??
    [版主回覆06/11/2009 20:34:00]哎  唔知你講部機定o係保護貼呢
    2 樣都講啦... 手機剛剛出, 多謝 HK$4680. 保護貼在它的專賣店買的, 一世保用. HK$168

    回覆刪除
  3. 請問包mask後, 機背可以正常開啟, 不用除下mask嗎?
    [版主回覆08/18/2009 20:19:00]Yes, 機背完全可以開合的. mask 是貼上機身, 不用除下.

    回覆刪除
  4. 你好..我第一次買智能機,,都係被htc magic吸引著..但我完全唔識e部機..買就買佐喇..我想問下點同部機做測試//??仲有係我用新世紀傳動網..一個月24蚊..係咪上唔到網阿??我登入google時,入唔到.只係話沒有網絡連接..搞到我咩都用唔到-_-可以教下我點設定嗎&gt;多謝..仲有可能我亂咁搞既關系//不時會話&lt;&lt;com.android.phone未正常終止.請再試一次&gt;&gt;點搞阿??<<主要係咪張sim卡問題啊/??
    [版主回覆11/01/2009 20:43:00]你好
    Magic 是一部不錯的 Android 手機, 乎學習也容易.
    "傳動網"是不是可以上網, 或是上網的設定, 真的是要問問他們才知道, 我冇法解答.
    Magic 的正確使用方法, 可參考官方的說明書. http://www.htc.com/hk-tc/faq_detail.aspx?p_id=267&act=um
    更多問題, 好難在這裡一一回答, 建議你到一些 PDA 論壇尋求答案. 如以下這個... http://www.hkepc.com/forum/forumdisplay.php?fid=28&page=1

    回覆刪除

★ 謝謝留言,留下的一句話,已經是很好的推動力 !
★ 勾選右下角的「通知我 」可以由電郵收到留言回覆!
★ 留言與文章無關的主題時,請到頂列「留言版 GuestBook」暢所欲言。
★ 若發佈留言後,留言不見了。可能被系統錯誤判斷為垃圾留言,請不用擔心,我會盡快將留言恢復。
◎ 本留言區已經支援 Unicode Emoji,對應 Win10 的浮動鍵盤。歡迎貼上,增加效果。
◎ 支援 YouTube 超連結對應,支援 jpg , jpeg , gif , png 這4種圖片顯示格式。
◎ 文章介紹 2016 表情符號 V2 更新版 ( Unicode Emoji 格式 ) 顯示策劃