網頁

2011年12月7日

|

ThinkPad Tablet 第十八試, 軟身保護套

Views:
早前用過原廠的 Folio Case,
保護足夠, 但整體變得很"重".

再次入手一款"軟身保護套",
套入式, 輕身, 柔軟, 質地似是帶有細絨毛, 手感不錯.
攜帶方便得多了.

設計上留有多個合理空位, 方便插筆, 開關...
蓋板是三段式, 可用作支撐, TPT 斜斜的使用.

看圖更了解...








1 則留言:

  1. Folio Case 同呢個分別賣幾錢 ?
    我都啱啱賣左部,但由於唔識Android個system 玩法,佢好多有用ge app都要俾$$
    咁係咪要root機先會方便d ?
    [Herman回覆03/06/2012 11:35:06]我人在馬交呀, 唔知關唔關我前兩日用張macau 3 sim咭插將落部se arc到既問題呢? 但係我另一部moto chram用港澳一咭雙號sim又冇野喎, android咁勁? 會detect到我轉左區? 唔知換返張hk sim咭係咪就還原返呢~
    [版主回覆03/05/2012 20:17:41]你人在台灣 ?
    台灣現時不能在 Market 買 Apps
    [Herman回覆03/05/2012 12:32:44]我反而買返黎到而家係MARKET都搵唔到要付費既APPS, 點解呢? 我ACC問題?
    [版主回覆12/11/2011 21:58:09]Folio Case 香港買 <400.
    "SIKAI 超薄保護套" 香港買 22X, "淘宝"人民幣99+運費.

    是不是 root 了, 對 Apps 要不要錢, 沒有關係的.
    其實更多的 Apps 是免費.
    https://market.android.com/

    回覆刪除

★ 謝謝留言,留下的一句話,已經是很好的推動力 !
★ 勾選右下角的「通知我 」可以由電郵收到留言回覆!
★ 留言與文章無關的主題時,請到頂列「留言版 GuestBook」暢所欲言。
★ 若發佈留言後,留言不見了。可能被系統錯誤判斷為垃圾留言,請不用擔心,我會盡快將留言恢復。
◎ 本留言區已經支援 Unicode Emoji,對應 Win10 的浮動鍵盤。歡迎貼上,增加效果。
◎ 支援 YouTube 超連結對應,支援 jpg , jpeg , gif , png 這4種圖片顯示格式。
◎ 文章介紹 2016 表情符號 V2 更新版 ( Unicode Emoji 格式 ) 顯示策劃