網頁

2011年11月5日

|

ThinkPad Tablet 第十三試, 品牌保護貼

Views:
TPT 主打商用, 所以補品不多, "少"&"遲"已經注定.
還好, 有品牌的保護貼終於面世.

它有 "光面" & "磨沙" 兩種, 我選擇了後者.
反光 ; 減少了
指模 ; 一掃光
筆痕 ; 沒留下




2 則留言:

  1. Where I can buy this 保護貼??
    [版主回覆11/09/2011 18:35:41]我在黃金這個門口第一檔買的. http://g.co/maps/w8aqv
    不過, 有網友提供: "我買左同款$100 ja, 都係黃金地庫,近中間位"

    回覆刪除
  2. 淘寶都搵唔到專用的...真難搵~
    [版主回覆03/05/2012 16:32:44]貴少少, 買本地貨啦

    回覆刪除

★ 謝謝留言,留下的一句話,已經是很好的推動力 !
★ 勾選右下角的「通知我 」可以由電郵收到留言回覆!
★ 留言與文章無關的主題時,請到頂列「留言版 GuestBook」暢所欲言。
★ 若發佈留言後,留言不見了。可能被系統錯誤判斷為垃圾留言,請不用擔心,我會盡快將留言恢復。
◎ 本留言區已經支援 Unicode Emoji,對應 Win10 的浮動鍵盤。歡迎貼上,增加效果。
◎ 支援 YouTube 超連結對應,支援 jpg , jpeg , gif , png 這4種圖片顯示格式。
◎ 文章介紹 2016 表情符號 V2 更新版 ( Unicode Emoji 格式 ) 顯示策劃