網頁

2011年10月9日

|

ThinkPad Tablet 第五試, Micro USB 的設定

Views:
TPT 有一個 Full size USB, 它還有一個 Micro USB,
這個 usb 埠可供充電, 可傳輸文件.
設定 > USB 設定 (有 4 個選擇)
僅限充電
檢視 SD 卡的內容 (裝置)
傳輸檔案(媒體傳輸通訊協定)
詢問是否連接

點選了 "詢問是否連接", 每當把 Micro USB 連到 PC 時,
便會彈出選擇項...
僅低電量充電  (PC 的 USB 只有供 500mA, 很慢的充電效率)
檢視 SD 卡的內容 (即是外置的那張 SD 卡, 有介面提示 掛載/卸載)
傳輸檔案 (即內置的 SSD, 我是3G版本, 有32GB 容量)


傳輸檔案(媒體傳輸通訊協定)
Win7 會出現一個 "可攜勻式置" (Lenovo ThinkPad Table)
點進去便是內置 SSD



1 則留言:

  1. HI, 我最終而家先買左, 尋日買埋張CLASS 10 32GB咭, 部TABLET似乎睇唔到張咭入面既野, 設定入面係見到有SD咭, 但係用APPS好似MOBO PLAYER或FILE MANAGER都搵到唔SD CARD, 點解呢?? 會唔會係唔支援CLASS 10?!
    [版主回覆03/06/2012 22:45:42]TPT 叫它是"清除SD卡",
    意思即是 PC 的 format (格式化)
    [Herman回覆03/06/2012 11:43:32]"格式化".既意思係"清除sd"??
    [版主回覆03/05/2012 16:35:03]新卡的話, 不如先用 TPT 把它"格式化".

    回覆刪除

★ 謝謝留言,留下的一句話,已經是很好的推動力 !
★ 勾選右下角的「通知我 」可以由電郵收到留言回覆!
★ 留言與文章無關的主題時,請到頂列「留言版 GuestBook」暢所欲言。
★ 若發佈留言後,留言不見了。可能被系統錯誤判斷為垃圾留言,請不用擔心,我會盡快將留言恢復。
◎ 本留言區已經支援 Unicode Emoji,對應 Win10 的浮動鍵盤。歡迎貼上,增加效果。
◎ 支援 YouTube 超連結對應,支援 jpg , jpeg , gif , png 這4種圖片顯示格式。
◎ 文章介紹 2016 表情符號 V2 更新版 ( Unicode Emoji 格式 ) 顯示策劃