網頁

2011年6月11日

|

Atrix 第十四試, HD多媒體座 I/O

Views:
HD Multmedia Dock 有三個 USB 插位, 支援不錯.
我試著接上 USB 記憶體 & 無線接收器


PC 用的無線滑鼠&鍵盤, 馬上對應,
在 webtop 上網,  操控更輕鬆


再看看 Webtop 的瀏覽器, 對於網頁的支援,
看到的是 "直播新聞", 可以全屏的, 其他劇集完全冇問題


Flash Game 好玩, 畫面是 Yahoo 的, 玩玩先


Google 的網上文件又如何, 看看這個顯示, 好過我寫一千字


1 則留言:

  1. FreeTongC兄,,唔知點解我部ATRIX每次出晒首頁果陣有都個綠框既出現...好似選取左野咁..如圖中的日曆咁...點解會咁既呢..點先可以整走佢.....平時入完其他程式出返黎又會見到舊框....但我即使冇用HD DOCK都會咁...究竟點先可以變返正常??唔會再出返黎???好唔慣家...FreeTongC兄可唔可以幫下我-.-
    http://board.phonehk.com/attachment.php?aid=96047&noupdate=yes
    [版主回覆11/19/2011 23:21:23]我也不大清楚問題的起因. 試試這樣, menu> 管理應用程式> 全部> 把 "Webtop" 和 "Webtop 連接器" 的資料清除. 睇睇有沒有改變. 如果不成, 相信只有做一次 factery reset 了.

    回覆刪除

★ 謝謝留言,留下的一句話,已經是很好的推動力 !
★ 勾選右下角的「通知我 」可以由電郵收到留言回覆!
★ 留言與文章無關的主題時,請到頂列「留言版 GuestBook」暢所欲言。
★ 若發佈留言後,留言不見了。可能被系統錯誤判斷為垃圾留言,請不用擔心,我會盡快將留言恢復。
◎ 本留言區已經支援 Unicode Emoji,對應 Win10 的浮動鍵盤。歡迎貼上,增加效果。
◎ 支援 YouTube 超連結對應,支援 jpg , jpeg , gif , png 這4種圖片顯示格式。
◎ 文章介紹 2016 表情符號 V2 更新版 ( Unicode Emoji 格式 ) 顯示策劃