網頁

2011年1月1日

|

App2SD 捷徑 icons, 通通消失.(有效的解決方案)

Views:
SGT 原生 Android 2.2, 系統支援 App2SD, 可以空出更多 ROM 的空間, 以利 Apps 安裝.

但是你有沒有發現,
一旦 Apps 搬移到 SD 之後, 而又把它的 icons 拖到桌面成為捷徑,
正常使用沒問題, 一旦 ReBoot, 這類捷徑通通消失, 這是一個 2.2 的蟲.

解決方法只要用上一個極簡單的 App "Multicon Widget"
http://www.appbrain.com/app/multicon-widget/com.h9kdroid.multicon
它的原本設計正好在大畫面的 tab 上, 放上更多的 icons.
剛好又為 App2SD 解決了先天性問題.

它是一個 Widget, 可以多於一個放到桌面, 大小有 1x1 ... 1x4


我已經把"怒鳥"放到 SD, 新增的 Multicon Widget 是 1x1,
這時打開 Multicon, 用"+""-"改變設定為 1:1, 並且連結了"怒鳥"


回到桌面可以見到一個大大的"怒鳥" icon, reboot 後與你同在.
圖片是一個 edit mode, 因為有機會修改設定.


可以由應用程式館當中叫出 Multicon 介面, 上方就是 "Edit widgets" 按鈕,
notification bar 會出現一個小 icon, 這時可以進行修改 widget 內容設定.


3 則留言:

  1. 想請教下, 如果我唔係要放係desktop, 我只係想係home 入面唔好消失(coz 就算唔係放desktop, 只要過左去sd 佢係home 度都係會消失)
     
    咁d 個app 幫唔幫到手呢. thx
    [版主回覆04/17/2011 22:34:00]按 "Home" 回到的地方, 跟 desktop 有分別嗎 ? 不是同一個位置嗎 ? 

    回覆刪除
  2. 桌面應是上面尾2幅圖吧.
    but 我home意思係禁入下方"應用程式"入面都無埋 (因為我不是每個app 都想放在桌面, 所以有些就讓它留在應用程式入面, 但發覺app2sd 後連果度都無埋, 要去管理apps 既地方先出返黎)
     
    thxthx!!
    [版主回覆04/18/2011 11:28:00]你是不是用 SGT 呢 ? 有問題的那個 Apps  是什麼, 待我可以試試看 . 

    回覆刪除
  3. 我唔係用SGT 的.
    我係用huawei x5, 都係android 2.2, 出現同樣問題.
     
    e.g. 我安左個計數機, then move it to sd, 之後reboot 就會係home 入面無左, if 放係desktop 個icon 就會仲係度, but 走左樣(變左做android robot 個icon)
    [版主回覆04/18/2011 13:27:00]這個現象, 一定不正常. 不過發生的 X5 的, 我真是沒法子了解當中情況. 建議 找代理查問 其他 apps 看看有沒有這個問題, 還是單單一個出事 或是到一些論壇, 在 X5 當中提問找答案. e.g.  http://board.phonehk.com/forumdisplay.php?fid=171

    回覆刪除

★ 謝謝留言,留下的一句話,已經是很好的推動力 !
★ 勾選右下角的「通知我 」可以由電郵收到留言回覆!
★ 留言與文章無關的主題時,請到頂列「留言版 GuestBook」暢所欲言。
★ 若發佈留言後,留言不見了。可能被系統錯誤判斷為垃圾留言,請不用擔心,我會盡快將留言恢復。
◎ 本留言區已經支援 Unicode Emoji,對應 Win10 的浮動鍵盤。歡迎貼上,增加效果。
◎ 支援 YouTube 超連結對應,支援 jpg , jpeg , gif , png 這4種圖片顯示格式。
◎ 文章介紹 2016 表情符號 V2 更新版 ( Unicode Emoji 格式 ) 顯示策劃